همراه رایانه | حل مشکلات کامپیوتری و گوشی موبایل ، خرابی کامپیوتری
همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 4
بارديد ديروز : 3
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 4
بازديد ماه : 310
بازديد سال : 836
بازديد کلي : 46900

بله. وقتی که گوشی اندرویدی خود را  روت میکنیم .در صورت خرابی گوشی در حال روت بودن.گوشی از گارانتی خارج شده و شرکت مربوطه هیچ مسئولیتی را برعهده نمی گیرد.این قوانینی است که برای کاربرات تعریف شده است.اما نگران نباشید وقتی که گوشی خود را روت می کنید. می توانید آن را مجدد از حالت  روت خارج کنید و وقتی که از حالت  روت خارج کردید باز گوشی شما شمامل گرانتی شرکت می شود. پس میتوان با آن روت کردن گوشی . گوشی را  به حالت گارانتی تغیر داد.

قابلیت هایی که  با روت کردن گوشی در اختیار شما قرار می گیرد چیست؟

در ادامه مطلب رسیدیم به قابلیت های روت کردن گوشی اندرویدی.وقتی گوشی اندرویدی خود را روت میکنیم . به عبارتی دسترسی کامل برگوشی خود را دارا می شویم.با عمل روت کردن میتوانیم برنامه هایی که به طور پیش فرض بر روی گوشی اندرویدی ما نصب است و ما  فکر میکنیم که نیازی به ان برنامه را نداریم پاک کنیم. ولی در حالت آن روت (یعنی روت نبودن) نمی توان آن را پاک کرد.پس یکی از مزیت های روت گوشی پاک کردن  برنامه های نصب شده  بر روی گوشی که خود شرکت ان را نصب کرده است . هست.دومین مزیت ان  استفاده از بازی ها و برنامه های دارای دیتااست.

بعضی از برنامه های موجود برای گوشی اندرویدی نیاز به  روت بودن گوشی دارد که بتواند به طور کامل به تنظیمات اصلی گوشی و دسترسی ها  دسترسی داشته باشد.

در کل عمل روت  برای افرادی که  استفاده چندانی از گوشی خود ندارند پیشنهاد نمی شود.و فقط برای افرادی که  نیاز به تنظیمات و نیاز به دسترسی بیشتر به گوشی خود دارند این عمل مناسب است .

آموزش روت کردن گوشی اندرویدی با کینگ روت

 

خب برای روت کردن گوشی اندرویدی خود دو روش وجود دارد .یک روت از طریق خود گوشی. و دو روت کردن گوشی از طریق کامپیوتر.پیشنهاد ما استفاده از روش دوم است.

برای روت کردن گوشی به وسیله کامپیوتر .باید از برنامه ای استفاده کرد.

دوتا از برنامه  king root وiroot است.وقتی که  با کابل گوشی را وصل می کنید و یکی از این دو برنامه بر روی سیستم  شما نصب باشد .گذینه ای سبز رنگ در برنامه نمایان می شود که بر روی ان کلیک میکنیم. گوشی شمارو شناخته  و اگر درایور شمارا شناخته باشد شروع به مرحله روت می کند. اگر درایور شمارا نشناخته باشد درایور را از اینترنت دانلود میکند و تا زمانی که گوشی شما در حال روت شدن است کابل را خارج نکنید از گوشی و بگذارید مراحل به ترتیب طی شود.


امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : روت چیست , روت چیست؟ , مزایاومعایب روت , روت کردن گوشی , روت گوشی , روت , root , ,
بازديد : 360
تاريخ : یک شنبه 8 اسفند 1395 زمان : 1:11 | نويسنده : همراه رایانه | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات